Libster Award



Zostałyśmy nominowane do Libster Award aż 12 razy ! Nie mam pojęcia jakim cudem zasłużyłyśmy na to, ale baaaardzo dziękujemy. :) Niestety bierzemy się za to dopiero teraz, gdyż wcześniej albo Agnieszka nie miała dostępu do komputera, albo ja po prostu nie miałam czas (szczerze, jestem leniuch i mi się nie chciało). :D


Pytania i odpowiedzi:

Od Mrs. Styles x http://onebandonedirection.blogspot.com/2012/12/liebster-award-3.html


1. Jak Ci na imię?

Agnieszka i Asia.

2. Ile masz lat?

Aga: 14
Asia: 18

3. Od jak dawna piszesz bloga?

Od października

4. Do jakich fandomów należysz?

Directioners, Bratz, Mixers, Hooligans, Sheeranators

5. Jakie masz zdanie na temat Larry'ego?

Uważamy, że Larry nie istnieje i denerwują nas ich shipperki, jednakże uważamy, że "Larry" to bromance, a nie romance i, że są dla siebie, jak bracia. :)

6. Twój ulubiony film?

Aga: Zmierzch
Asia: Mr. & Mrs. Smith

7. Kto jest twoim ulubieńcem w 1D?

Aga: Niall Horan <3
Asia: Louis ♥_♥

8. Od jak dawna jesteś directioner?

Aga: Od lutego
Asia: Od czerwca

9. Masz zwierzę?

Aga: Nie :c
Asia: Labradora (psa, jakby ktoś nie wiedział :D) i kotka.

10. Ulubiona piosenka?

Aga: Little Things
Asia: Over Again


11. Co sądzisz o moich imagine i opowiadaniach?

Aga: Nie czytałam
Asia: Uważam, że są zajebiste, a ten pomysł o zamawianiu imaginów jest super. :D


1.Twoja ulubiona piosenka ?

Aga: Little Things
Asia: Over Again

2.Co lubisz w blogach ?

Aga: Są takie realistyczne. 
Asia: Najbardziej lubię to, że każdy przedstawia swoją własną historię. :)

3.Ile blogów czytasz aktualnie ?

Aga: Około 20
Asia: Około 15

4.Opisz rzecz którą najbardziej w sobie cenisz

Aga: Nic w sobie nie cenię.
Asia: Najbardziej bardziej w sobie cenię to, że nie oceniam ludzi po wyglądzie i łatwo nawiązuje kontakt z innymi.

5.Który chłopak z 1D mogłbybyć twoim : kuzynem , bratem , chłopakiem , przyjacielem , tatą (beka) ?

Aga: Tatą - Liam, chłopakiem - Niall, przyjacielem - Louis, bratem - Harry, kuzynem - Zayn.
Asia: Tatą - Harry, chłopakiem - Louis, przyjacielem - Liam, bratem - Zayn, kuzynem - Niall.

6.Który chłopak z 1D jest Twoim ulubionym ?

Aga: Niall
Asia: Louis

7.Twoje idealne miejsce na przyszłość

Aga: Dom Nialla
Asia: Kraków, ewentualnie Londyn :P

8.Masz jakieś marzenia ?

Aga: Poślubić Nialla Horana.
Asia: Założyć własną firmę.

9.Twoje hobby ? :D

Aga: One Direction.
Asia: Bawienie się programami do obróbki filmów i zdjęć.

10.Co byś mogła zjeść z Niallem na zawody kto więcej :D ?

Aga: Nutellę.
Asia: Truskawki.

11.Od kiedy "fascynuje cię " 1D ?

Aga: Od około roku.
Asia: Od początku wakacji.


Od Jula ;P http://milosc-niejedno-ma-imie.blogspot.com/p/libster-award.html

1. Dlaczego zaczełaś pisać bloga właśnie o 1d ?

Aga: A o kim? ;o
Asia: Uznałam, że pomogę Agnieszce. 

2. Co daje Ci pisanie bloga ?

Aga: Satysfakcję, że uszczęśliwiam innych.
Asia: Rozwija moją wyobraźnię i nie pomaga mi w przygotowaniach do matury. :D

3. Jakie inne masz pasje oprócz pisania ?

Aga: Jestem no-life'em.
Asia: Obróbka filmów i zdjęć.

4. Którą piosenkę one direction lubisz najbardziej ?

Aga: Little Things
Asia: Over Again

5. Którego chłopaka z całego 1d najbardziej lubisz/kochasz ? ;>

Aga: Nialla
Asia: Louisa

6. Najśmieszniejsza chwila w Twoim życiu ? :P

Aga: Nie mogę się zdecydować.
Asia: Było takich tak duuuuużo, że mogłabym napisać książkę haha. :D

7. Masz już wybrany cel życiowy ? (jeżeli tak, to jaki ?)

Aga: Wylecieć do Londynu, rozkochać w sobie Nialla i wyjść za niego.
Asia: Póki co, to zdać maturę, dostać się na studia i założyć firmę z siostrą.

8. Skąd czerpiesz pomysły na przygody ?

Aga: Ze snów i z prawdziwego życia.
Asia: Z własnych przeżyć. 

9. Jak i kiedy zaczęła się Twoja przygoda z One direction ?

Aga: Jakiś rok temu, gdy moja kuzynka pokazała mi ich teledysk WMYB i OT.
Asia: W tegoroczne wakacje (na początku), Aga i moja siostra zaraziły mnie One Direction Infection :D Pokazały mi wszystkie Video Diaries i zakochałam się w Lou. :D

10. 3 słowa opisujące Twoją osobę to .. ?

Aga: Gimbus, No-life, Niall's Bitch (Aga o tym nie wie #lol)
Asia: MURZYN, POJEB, DZIWKA LOUISA (AŚKA TEŻ NIE WIE)

11. Czy miałaś kiedykolwiek myśli erotyczne związane z chłopakami ? ( To pytanie przeczytałam na którymś z blogów i nie mogłam się powstrzymać ... Wybaczcie ^^)

Aga: No wiadomo !
Asia: Nie, nie bardzo.

Od http://anita-jenifer-story-1d.blogspot.com/2012/11/libster-award.html


1) Jak macie na imię??

Agnieszka i Asia.

2) Jaka jest wasza ulubiona piosenka??

Aga: Little Things.
Asia: Over Again.

3) Który z chłopaków(według was) jest najprzystojniejszy??

Aga: Niall Horan.
Asia: Louis Tomlinson.

4) Ulubiona postać z kreskówek?

Aga: Myszka Mickey.
Asia: Fredka.

5)Ulubiona potrawa?

Aga: Pizza.
Asia: Spaghetti. 

6) Znienawidzony aktor/aktorka

Aga: Marta Żmuda - Trzebiatowska.
Asia: Nie mam.

7) Ile blogów prowadzicie??

Aga: 3
Asia: 1

8) Oglądacie kreskówki?? Jak tak to jakie??

Aga: Nie oglądam.
Asia: Teraz już nie.

9) Co lepsze Pamiętniki Wampirów czy Zmierzch??

Aga: Zmierzch.
Asia: Pamiętniki Wampirów.

10) Jakie opowiadania lubicie czytać??

Aga: Bez błędów ortograficznych i bez Larrego ani żadnych innych, w których chłopcy z 1D są łączeni w pary.
Asia: Smutne.

11) Czy poleciłabyś znajomym blogi o 1D??

Aga: Tak.
Asia: Zależy którym.

Od Forever Young ;3 http://you-only-livee-once.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html

1. Jakie macie marzenia?

Aga: Wylecieć do Londynu, rozkochać w sobie Nialla i wyjść za niego.
Asia: Póki co, to zdać maturę, dostać się na studia i założyć firmę z siostrą.

2. Dlaczego lubicie One Direction?

Aga: Bo są idealni.
Asia: Zajebiście śpiewają, są przystojni, śmieszni i nie udają nikogo kim nie są.

3. Jaki jest wasz ulubiony sport?

Aga: Jazda na nartach.
Asia: Koszykówka, jazda na nartach, piłka nożna.

4. Jak spędziłyście tegoroczne wakacje? A jak chcecie przyszłe?

Aga: Z One Direction przed komputerem i pod namiotami. Następne wakacje chcę spędzić z Niallem.
Asia: Imprezowanie, wyjazd nad jezioro ze znajomymi. Jeszcze nie wiem, jak chcę spędzić przyszłe wakacje.

5. Czy według was One Direction długo jeszcze będą zespołem?

Aga: Tak.
Asia: Z rok, dwa lata.

6. Masz jakieś plany na przyszłość?

Aga: Wylecieć do Londynu, rozkochać w sobie Nialla i wyjść za niego.
Asia: Póki co, to zdać maturę, dostać się na studia i założyć firmę z siostrą.

7. Jaki jest wasz ulubiony sen?

Aga: Sen, który opisałyśmy w rozdziale 7, jak policja zatrzymała mnie z Zaynem jadąc samochodem.
Asia: Nie pamiętam ani jednego #lol.

8. Jaki jest wasz ulubiony przedmiot?

Aga: Religia.
Asia: Kanapka.

9. W jakim mieście mieszkasz?

Aga: Kraków.
Asia: Kraków.

10. Kiedy będziesz dorosła gdzie chcesz mieszkać?

Aga: W domu Nialla.
Asia: W Krakowie, ewentualnie w Londynie. :D

11. Masz jakieś zwierzęta?

Aga: Nie.
Asia: Psa Labradora i kotka.




1.Jakie słodycze lubicie najbardziej?

Aga: Chipsy (reakcja Asi: CO KURWA ?! ;o)
Asia: Wszystko z Kinder.

2.Wiecie co to "lamciaa"?

Nie mamy pojęcia.

3.Znacie jakąś lamcię ninja (podpowiedź: jaaa :3)?

Możesz być Ty. :)

4.Nosicie puchate skarpety?

Aga: Tak.
Asia: Jak mam, to noszę. 

5.Lubicie banany (bez skojarzeń! Chodzi o owoce!!)?

Lubimy.

6.Długo piszecie bloga?

Od października.

7.Co was natchnęło do napisania własnego opowiadania?

Aga: Czytałam inne blogi i uznałam, że skoro inni mogą pisać, to ja też.
Asia: Uznałam, że pomogę Adze przy 4 blogu.

8.Wasza ulubiona piosenka/ki to... ?

Aga: Little Things.
Asia: Over Again, Nobody Compares, Little Things, The A Team, How Ya Doin.

9.Macie rodzeństwo? Jeśli tak to młodsze czy starsze?

Obie mamy starsze rodzeństwo.

10.W jaki dzień tygodnia się urodziłyście?

Aga: Piątek.
Asia: Poniedziałek.

11.Macie już dość moich głupich pytań?

Mogą być :)




1. Co lubisz robić w wolnym czasie?

Aga: Czytać blogi i chodzić na zakupy.
Asia: Spotykać się ze znajomymi.

2. Masz zwierzaka?

Aga: Nie.
Asia: Psa i kota.

3. Ulubiona pora roku?

Aga: Lato.
Asia: Wiosna.

4. Ulubiona piosenka 1D?

Aga: Little Things.
Asia: Over Again.

5. Ulubiony cytat ?

Aga: "Nie ma nic lepszego, niż mieć dobry trawnik."
Asia: "Anyone who has never made a mistake has never tried anything new."

6. Jakie masz motto?

Aga: Be Niall's Bitch (od Asi xD ).
Asia: Just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life. (Wiem, słowa Zayna :D )

7. Co myślisz o dziewczynach chłopaków?

Aga: Bardzo je lubię.
Asia: Nie znam ich, więc ciężko mi je oceniać, ale skoro chłopcy są z nimi szczęśliwi, to ciesze się ich szczęściem.

8. Co robisz jak macie gorszy dzień?

Aga: Nie mam gorszych dni, mam One Direction.
Asia: Kładę się spać lub rozmawiam ze znajomymi. 

9. Czy posiadasz osobę za którą oddałabyś życie?

Aga: Niall ? 
Asia: hahahaha beka z Agi :D To jest trudne pytanie, ale myślę, że są takie osoby.

10. Ulubiony kolor?

Aga: Niebieski. 
Asia: Niebieski, Czerwony.

11. Skąd pomysł na pisanie bloga?

Aga: Czytałam inne blogi i uznałam, że skoro inni mogą pisać, to ja też.
Asia: Uznałam, że pomogę Adze przy 4 blogu.


Od Izkaxxx http://heart-attack-kimbery-crawford.blogspot.com/

1. Według ciebie, najprzystojniejszy facet jakiego widziałaś ( w każdych źródłach)?

Aga: Niall Horan :3
Asia: Louis Tomlinson of course :D

2. Ulubiony członek 1D i dlaczego?

Aga: Niall, bo jest taki słodki. Zawsze się zawstydza i ma wielkie serce ♥ Oczywiście ślicznie śpiewa i jest śliczny.
Asia: Louis, ponieważ jest słodki, zabawny, śmiesznie wygląda, gdy jest pijany, kocha jak szalony (Eleanor) i ma cuuuudowny głos ♥

3. Ulubiony tekst?

Aga: nie wiem xd
Asia: Anyone who has never made a mistake, has never tried anything new.

4. Co daje ci wenę do pisania bloga?

Aga: To samo co niżej :D Chociaż czasami jeszcze stanie pod prysznicem.
Asia: Słuchanie muzyki i siedzenie na mszy w kościele #lol.

5. Jakiej muzyki słuchasz?

Aga: Tak jak niżej (wiem, jestem oryginalna)
Asia: W sumie to każdej, nie lubię tylko metalu.

6. Ulubiony film?

Aga: Zmierzch
Asia: Mr. & Mrs. Smith

7. Ulubiona książka?

Aga: Nie czytam książek :D
Asia: Intruz (Aga lamus xd)

8. Osoba którą najbardziej chciałabyś poznać?

Aga: Niall Horan
Asia: Jest sporo takich osób, ciężko wybrać. :)

9. Twój ulubiony blog? (podaj link)

Aga: http://i-and-one-direction.blogspot.com/
Asia: http://van-ill-op.blogspot.com/ http://onedirectionpolskieimaginy.blogspot.com/

10. Ile masz lat?

Aga: 14
Asia: 18

11. Za co jesteś wyjątkowa? Jaka cecha charakteru cię wyróżnia?

Aga: Nie jestem wyjątkowa lol
Asia: Nie uważam, że jestem wyjątkowa. 

Od ναѕ нαρρєиιиg ? http://makedreamscometrueaslongaspossible.blogspot.com/p/nominacje-liebster-awards.html

1. Ile masz lat?

Aga: 14
Asia: 18

2. Co cię skłoniło do pisania bloga?

Aga: Czytałam inne blogi i uznałam, że skoro inni mogą pisać, to ja też.
Asia: Uznałam, że pomogę Adze przy 4 blogu.

3. Kolacja z Niallem czy upojna noc z Zaynem

Aga: W sumie to wolą Nialla... ale upojna noc z Zaynem.
Asia: Upojna noc z Zaynem. ♥

4. Masz Twittera, Facebooka?

Aga: Twittera i Facebooka.
Asia: Twittera i Facebooka.

5. Ulubiony serial ?

Aga: Na Wspólnej.
Asia: The Vampire Diaries, Gossip Girl i Pretty Little Liars.

6. Twoja ulubiona piosenka 1D ?

Aga: Little Things
Asia: Over Again

7. Jaki chciałabyś gadżet z 1D ?

Aga: Dom
Asia: W sumie, to nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale może obudowę na telefon z napisem Little Things. :)

8. Co wybierasz Francja/ Londyn/ Włochy

Aga: Londyn
Asia: Londyn

9. Skąd jesteś?

Kraków

10. Co chcesz robić w przyszłości?

Aga: Wylecieć do Londynu, rozkochać w sobie Nialla i wyjść za niego.
Asia: Póki co, to zdać maturę, dostać się na studia i założyć firmę z siostrą.

11. Raffaello czy czekolada Milka?

Aga: Raffaello.
Asia: Czekolada Milka.



Od ania6965 http://moje-opowiadanie-onedirection.blogspot.com/

1. Jak masz na imię?

Aga i Asia

2. Ile masz lat?

Aga: 14
Asia: 18

3. Co skłoniło Cię do napisania opowiadania?

Aga: Czytałam inne blogi i uznałam, że skoro inni mogą pisać, to ja też.
Asia: Uznałam, że pomogę Adze przy 4 blogu.

4. Harry, Liam, Louis, Niall, Zayn-którego wybierasz♥?

Aga: Niall ! ♥
Asia: Louis ♥♥

5. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?

Aga: Żoną Nialla Horana.
Asia: Jeszcze nie wiem, póki co wybieram się na studia, na technologię żywności, a później chciałabym założyć firmę z siostrą. 

6. Jakie jest twoje największe marzenie?

Aga: Wylecieć do Londynu, rozkochać w sobie Nialla i wyjść za niego.
Asia: Zwiedzić Stany Zjednoczone i Wielką Brytanię.

7. Jaka jest twoja ulubiona piosenka One Direction?

Aga: Little Things.
Asia: Over Again.

8. Masz twittera? Podaj nick.

Asia: 

9. Jaki jest twój ulubiony blog?


Aga: Anglię.
Asia: Irlandię.

11. Co sądzisz o moim blogu?

Szczerze, to nie miałyśmy okazji spotkać się z nim wcześniej. :)


Od Ada Kras http://nie-spelnione-obietnice.blogspot.com/

1 . Jak się nazywasz ?

Aga i Asia. :)

2 . Jaki jest twój ulubieniec z 1D ? Za co go lubisz ?

Aga: Niall, bo jest taki słodki. Zawsze się zawstydza i ma wielkie serce ♥ Oczywiście ślicznie śpiewa i jest śliczny.
Asia: Louis, ponieważ jest słodki, zabawny, śmiesznie wygląda, gdy jest pijany, kocha jak szalony (Eleanor) i ma cuuuudowny głos ♥

3 . Ulubiony kolor ?

Aga: Niebieski. 
Asia: Niebieski, Czerwony.

4 . Z czym kojarzy ci się słowo " malina " ?

Aga: Nie wiem czemu, ale kojarzy mi się z Zaynem.
Asia: Emm z owocem? 

5 . Jaki masz numer buta ?

Aga: 37/38
Asia: 39

6 . Ile masz lat ?

Aga: 14
Asia: 18

7 . Ulubiona postać z kreskówki ?

Aga: Myszka Mickey.
Asia: Fredka.

8 . Co byś zrobiła , jakby 1D przyjechało do twojego miasta ?

Aga: W sumie to jeździłabym cały czas za nimi .
Asia: Tak szczerze, to nigdy się jeszcze nad tym nie zastanawiałam, ale pierwsze co bym zrobiła, to wsiadłabym do auta i udała się tam, gdzie mieliby się znajdować. 

9 . Jaka jest twoja ulubiona książka ?

Aga: Nie wiem
Asia: Intruz ♥

10 . Co robisz w wolnych chwilach ?

Aga: Czytam blogi, pisze blogi i jeśli mam taką możliwość to spotykam się ze znajomymi i chodzę na zakupy
Asia: Spotykam się ze znajomymi, wychodzę na zakupy, piszę bloga, wyjeżdżam gdzieś. 

11 . Czy podobają ci się piosenki Ed Sheerena ?

Aga: TAK ♥
Asia: KOCHAM JE! ♥


Od Victoriia http://we-and-1d.blogspot.com/2013/01/liebster-award-ii.html

1. Skąd wzięłaś inspirację i pomysł na pisanie bloga?

Aga: Czytałam inne blogi i uznałam, że skoro inni mogą pisać, to ja też.
Asia: Uznałam, że pomogę Adze przy 4 blogu.

2. Jak byś miała szansę na jeden dzień zamienić się z kimś swoim życiem kim byłaby ta osoba?

Aga: Chyba z Perrie. Jest ona sławna i chciałabym zobaczyć jak wygląda życie takiej osoby. Na dodatek zna chłopców i jest dziewczyną Zayna. Zobaczyłabym jak się zachowują na prawdę :)
Asia: Wydaje mi się, że zamieniłabym się z Eleanor, ponieważ jest śliczna, jest dziewczyną Louisa, więc ma wszystko co bym chciała, a nie jest osobą "sławną". Podziwiam ją za wytrwałość przy hejterach i, że pomimo tego dalej jest z Lou. :)

3. Najskrytsze marzenie?

Aga: Być żoną Nialla Horana.
Asia: Prowadzić szczęśliwe życie, niekoniecznie w Polsce. 

4. Jak to się stał, że jesteś Directioner?

Aga: Jakiś rok temu, gdy moja kuzynka pokazała mi ich teledysk WMYB i OT.
Asia: W tegoroczne wakacje (na początku), Aga i moja siostra zaraziły mnie One Direction Infection :D Pokazały mi wszystkie Video Diaries i zakochałam się w Lou, a później w całej reszcie. :D

5. Komu najbardziej ufasz i wiesz, że Cię nie wyśmieje, a wysłucha?

Aga: Przyjaciółce Marcie i innym znajomym. Marta mnie i tak wyśmieje, ale wysłucha  :D
Asia: Przyjaciółce Ani i bardzo dobrej koleżance Asi. :) Ale nawet jeśli wyśmieją, to mi to nie przeszkadza. :D

6. Jaki miałaś najgłupszy pomysł?

Aga: W sumie to nie wiem. Chyba wagarowanie przez prawie cały miesiąc.
Asia: Hmm ucieczka z domu? 

7. Czego się boisz/ brzydzisz?

Aga: Też pająków.
Asia: PAJĄKÓW!

8. Którego chłopaka najbardziej lubisz/ najbardziej Ci się podoba?

Aga: Niall Horan ♥
Asia: Louis Tomlinson <33

9. Lubisz sport?

Aga: Zależy jaki :)
Asia: Bardzo ♥

10. Chciałabyś mieć tatuaż, jak tak to jaki?

Aga: Chciałabym mieć, ale nie wiem jaki. Mam jeszcze dużo czasu na zdecydowanie.
Asia: Mam tatuaż, napis Memories i ptaszki. :) Oczywiście chciałabym więcej, ale jeszcze nie wiem jakie.

11. Co sądzisz o moim blogu?

Aga: Szczerze mówiąc nie podoba mi się. Zaczęłam czytać, ale po kilku rozdziałach przestałam gdyż wszystko działo się za szybko.
Asia: Szczerze, to pierwszy raz się z nim spotykam. :)




Teraz pora na nasze nominacje i pytania:



1. Jak masz/ macie na imię?
2. Ulubiony członek One Direction?
3. Co sądzisz/sądzicie o dziewczynach chłopców z 1D?
4. Masz/macie jakieś realne plany na przyszłość? 
5. Polecasz/polecacie jakieś blogi?
6. Masz/macie konto na TT? Jeśli tak, to podaj/podajcie nick. :)
7. Ulubiony wykonawca/zespół oprócz One Direction?
8. Lubisz/lubicie Little Mix?
9. Co sądzisz/sądzicie o naszym blogu?
10. Skąd pomysł na bloga? 
11. Jakieś plany na Sylwestra? 


10 komentarzy:

  1. http://heart-attack-kimbery-crawford.blogspot.com/ Jeszcze masz nominacje odemnie:D Szczegóły w poście
    Pozdro Izkaxxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie za nominację:) Jeśli pozwolicie, odpowiem w komentarzu:
    1. Jak masz/ macie na imię?
    Amelka.
    2. Ulubiony członek One Direction?
    Harry!
    3. Co sądzisz/sądzicie o dziewczynach chłopców z 1D?
    Uwielbiam Danielle, jest cudowna. Nie cierpię Elki i Tay. Perrie traktuję neutralnie. Nie mam nic przeciwko niej.
    4. Masz/macie jakieś realne plany na przyszłość?
    Wyjazd do Londynu na studia.
    5. Polecasz/polecacie jakieś blogi?
    Oczywiście. Odwiedźcie mojego bloga i zakładkę ,,linki''. Znajdziecie tam listę perełek.
    6. Masz/macie konto na TT? Jeśli tak, to podaj/podajcie nick. :)
    @ameliapommeblue
    7. Ulubiony wykonawca/zespół oprócz One Direction?
    Pink Floyd.
    8. Lubisz/lubicie Little Mix?
    Tak, dziewczyny są b. fajne.
    9. Co sądzisz/sądzicie o naszym blogu?
    Nie czytałam, ale z chęcią nadrobię zaległości. Na razie podoba mi się adres:)
    10. Skąd pomysł na bloga?
    Inspiracja otaczającym mnie światem.
    11. Jakieś plany na Sylwestra?
    Impreza u znajomych :)

    Postaram się czytać u Was, tymczasem zapraszam na mojego drugiego bloga. Mam nadzieję, że się spodoba;)

    www.you-are-my-shelter.blogspot.com

    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  3. MAm pytanie do Asi. Przeczytałam, że lubisz zajmować się obróbką zdjęć. Mam prośbę napisz do mnie na email'a i wszystko ci przedstawię.
    lusia151.99@interia.pl
    http://overgame-hazard1d.blogspot.com/
    http://believeloveatfirstsight.blogspot.com/
    http://onedirection-and-cinderella.blogspot.com/
    dużo tego to tylko 3 z dziewięciu blogów na które was zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Liebster Award;*
    Szczegóły u mnie: moje-opowiadanie-onedirection.blogspot.com

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Nominowałam cię do Liebster Award. Pytania znajdziesz na:
    we-and-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowalam cie do Libster Award. Wiecej u mnie: moje-opowiadanie-onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam cię do L.A. Pytania znajdziesz u mnie: http://makedreamscometrueaslongaspossible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię do Liebster Award. Szczegóły na moje-opowiadanie-onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do Liebster Awards. Pytania znajdziesz na http://dream-come-true69.blogspot.com/2013/04/liebster-awards_26.html

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteście żałosne

    OdpowiedzUsuń